Phuket a Phi Phi

9. 1. 2016 – 13. 1. 2016

Phuket

Po adrenalinovém příletu do Phuketu bereme k ubytku bus. Journey guest house je ve městě Phuket u starýho města. Je levný a dobrý.

Dáváme sprchu a jdeme se podívat do města a dát si véču. Ta se povedla a při procházce jsme se stavili v bárku s DJ. Starý město je klidný, pěkný a není tu moc Rusáků.

Lodě

Další den opět bereme motorku a jedem se podívat na druhou stranu ostrova. Dlouhý pláže, horký písek, teplá voda a spousty turistů z velké části mluvící azbukou.

Big Buddha

Třetí den jedeme na jih. Obdivujeme Big Buddhu na nejvyšším místě ostrova. Je to fakt macek. Cestou na kopec je několik zastávek s malými přivázanými slony, které si můžete za stovku vyfotit ://

Jedeme na další view pointy a maják.

Výlet na Phi Phi

Pláž Maya

Den čtyři jedeme na Phi Phi. Cena na místě je o pouhých 100 % vyšší než na netu, ale na ten samý den na netu koupit nejde a další den už nemáme. Platíme a jedeme, teda plujeme 2 hodiny. Loď zpomaluje u zátoky Maya, kde se točila Pláž, která Phi Phi proslavila a tím bohužel tuto původně baťůžkářskou oblast taky zabila.

Městečko na Phi Phi je malé, přecpané a vesele se tu staví další hotely. Z přístavu jsme prošli na pláž na druhé straně ostrova, dali snídaňooběd a šli se smočit. Voda vypadala dobře, lidí na pláži bylo dost. Z blízka ale ve vodě něco plavalo, vypadalo to jako když kvete rybník, ale možná tam jen napadalo něco ze stromů. Na druhý smočení jsme šli zkusit druhou pláž vedle přístavu. Tam byla voda lepší. Koupel a už jsme zase mazali na loď a zpět na Phuket.

Když jsme přistáli, jeli jsme motorkou ještě trochu na sever a zkoušeli najít něco na vykoupání – ono je prostě vedro pořád. Místečko jsme ale nenašli, takže rychle vrátit motorku, sprcha a večeře. Mimichodem, objevili jsme tu dobrou jídelnu (ten žlutý barák).

Gallery Café

Poslední den v Phuketu jsme zašli na dobrý snídaňooběd do Gallery Café. Ten podnik mi připomínal Gallery Café na Srí Lance. Taky taková oáza klidu – dobré jídlo, hezké prostředí, chládek, milá obsluha,…

No, uteklo to, takže zase na bus na letiště a přelet do Bangkoku, tam přespat, užít si poslední večer na Khaosan a pak už zase domů.